Laatste dag NYC en aankomst op LAX - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maarten en Eefje - WaarBenJij.nu Laatste dag NYC en aankomst op LAX - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Maarten en Eefje - WaarBenJij.nu

Laatste dag NYC en aankomst op LAX

Door: Eefje

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Eefje

07 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

7-9-2014 – 6.08 a.m.
We zitten op dit moment op Newark Airport te wachten totdat we mogen boarden voor de vlucht naar Los Angeles.
Onze laatste dag in New York hebben we ons vermaakt met een paar hop on hop off tours, waarvan met name de avondtour een erg mooie tour was. De skyline van New York by night is erg indrukwekkend!
Verder hebben we downtown een leuke wandeling gemaakt langs de pier en we hebben een bezoek gebracht aan het 9/11 memorial.
Ook hebben we gewinkeld bij Macy’s en 21 Century :)

Verder hebben we een fietstocht door Central Park gemaakt en zijn we ’s avonds laat naar the Empire State Building geweest.
Het onweerde, dus in eerste instantie mochten we het buitendek niet op. De onweer leverde wel erg mooie plaatjes op! Gelukkig mochten we even later wel naar buiten en hebben we nog van de prachtige lichtjes van New York kunnen genieten.

7-9-2014 - 11.30 a.m.
We zijn inmiddels aangekomen op Los Angeles Airport. Goeie vlucht gehad en we hebben zelfs onze backpacks al.
We gaan nu onze huurauto ophalen en daarna naar Santa Monica Beach. Lekker even uitrusten aan zee :)

Tot snel!
Groetjes Maarten en Eefje